10-й Інтернет-марафон
“Інноваційні технології та методики освіти”

День третій

Час/Тема/Спікер

1.       

Формування дослідницьких компетентностей учнів на уроках математики.  Оксана Ратушняк, учитель математики Хмельницької гімназії № 1 імені Володимира Красицького, вчитель-методист Для вчителів математики

2.       

Міжнародна проектна діяльністьНадія Вовченко, вчитель вищої категорії Черкаської гімназії № 31. Для педагогів усіх категорій

3.       

Комікси та формування предметно-історичних компетентностей. Граємо і навчаємо. Олександр Чучаєв, директор та вчитель історії Благовіщенського навчально-виховного комплексу № 2 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів — дошкільний навчальний заклад «Дивоцвіт» Благовіщенської районної ради, вчитель вищої кваліфікаційної категорії. Для вчителів історії

4.       

Сучасний погляд на патріотичне виховання. Досвід «Гайдамацької Січі». Сергій Хараху, заступник директора Класичної гімназії при ЛНУ ім. Івана Франка, вчитель географії та захисту Вітчизни, керівник Центру військово-патріотичного виховання Самооборони «Галичина». Для вчителів предмета «Захист Вітчизни».

5.       

Інклюзивний простір (Літній табір SPACE CAMP) Наталя Гладких, спeціальний учитeль (тифлопeдагог), соціальний пeдагог, консультант з танцювально-рухової тeрапії, завідувач кафeдри тифлопeдагогіки факультeту корeкційної пeдагогіки та психологіі НПУ імeні М.П. Драгоманова міста Києва


10-й Інтернет-марафон
“Інноваційні технології та методики освіти”

День перший 

 

 31 жовтня 2017 року

Тема/Спікер

Анотація

1.       

7 трендів освіти та як їх реалізувати в школі. Ірина Соколянська, засновник та керівник проектів «Інтернет-марафон», «Дистанційна Академія», «Учительский журнал онлайн». Для педагогів усіх категорій

·       освітні тренди 2017 та як їх «привести» у звичайну школу

·       хмарні технології для реалізації в школі сучасних освітніх  трендів

2.       

STEM-освіта — світовий освітній тренд. Юлія Батура, вчитель хімії КУ Сумської ЗОШ № 5, переможець Всеукраїнського етапу фестивалю «Наука на сцені», учасник фінального етапу фестивалю "Science on stage" для STEM-викладачів в м. Дебрецен, Угорщина, фіналістка конкурсу "Народний спікер". Для педагогів усіх категорій

·       Що таке STEM-освіта

·       Шляхи впровадження STEM-освіти в навчальний процес

·       Чому STEM-освіта є актуальною та необхідною сьогодні

 

3.       

Довготривалі проекти та їх реалізація на globallab.org. Ольга Рогожнікова, учитель хімії та біології вищої категорії, учитель – методист комунального закладу освіти Навчально-виховний комплекс № 148 «Спеціалізована школа-дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Планета Щастя"» Дніпровської міської ради. Для педагогів усіх категорій

·       сценарії етапів роботи над проектом.

·       сервіс ГлобалЛаб — все необхідне для реалізації проектної діяльності в класі — від ідеї до публікації результатів;

·       система оцінювання та портфоліо учеників

4.       

Цифрове педагогічне колесо таксономії Б. Блума.  Наталія Ільїна, фіналіст конкурсу «Народний спікер-2016», вчитель інформатики Болградської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3, Одеська область. Для педагогів усіх категорій.

·       Як таксономія навчальних цілей   Б. Блума допоможе під час формулювання цілей і завдань.

·       За допомогою яких цифрових технологій можна ставити цілі і завдання так, щоб мотивувати учнів до якісної самостійної роботи?

5.       

 Долучись експертом до роботи центру оцінювання якості освіти. Досвід демократичної справи. Коваленко Ганна Володимирівна, учитель англійської мови, вища категорія. Для педагогів усіх категорій

·       шкільні педагоги є вирішальним  фактором і мають вагоме слово під час визначення порогового балу у ЗНО

·       Як педагогу долучитися до роботи експертом ЗНО.

·        

6.       

Використання інформаційно-комп’ютерних систем у процесі управління Новою українською школою. Євгенія Скочеляс, заступник директора з навчально-виховної роботи в початкових класах, вчитель-методист; Інна Мігунова, заступник директора з навчально-виховної роботи навчально-виховного комплексу № 10 м. Хмельницького, вчитель-методист. Для керівників та педагогів усіх категорій

·       Забезпечення якості управління навчальним закладом шляхом ефективного використання сучасних технологій, перш за все інформаційно-комп’ютерних.

·       Шляхи подолання цифрового розриву.

·       Спілкування з педагогічним, батьківським та учнівськими колективами в соцмережі.

 

7.       

 Лідерство у школі. Готовність до змін. Ольга Шевченко, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель англійської мови ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 м. Жмеринки Вінницької області, тренер програми «Вчителі англійської мови — агенти змін». Для керівників та педагогів усіх категорій

·       Визначення та аналіз етапів сприйняття змін

·       Якості лідера у школі та як їх розвивати

·       Як створити команду однодумців

 

8.       

Позитивне мислення – шлях учителів й учнів до успіхів, радості, здоров’я. Володимир Калошин, кандидат технічних наук, доцент, старший науковий співробітник, заслужений працівник освіти України, автор 450 наукових праць. Для педагогів усіх категорій

·       Переконаєтеся в необхідності позитивного мислення для педагогів та учнів.

·       Ознайомитеся зі здобутками позитивного мислення в життєтворчості особистості.

·       Отримаєте практичні поради щодо його формування.

·       Ефективний інструмент для створення радісного та успішного навчально-виховного процесу та творчого життєтворення себе та своїх вихованців

9.       

 Створення та ведення персонального блогу учителя Ірина Табарчук, вчитель інформатики, м. Харків. Для педагогів усіх категорій

·       Як створити персональне середовище вчителя в Інтернеті

·       Алгоритм розробки безкоштовного учительського блогу

·       Персоналізація та цікавинки від професійного блогера зроблять ваш блог неповторним

 


10-й Інтернет-марафон
“Інноваційні технології та методики освіти”

День Другий


/Тема/Спікер

Анотація

1.       

Організація інклюзивного навчання. Основна документація асистента вчителя. Жанна Коваль, асистент учителя з інклюзивного навчання, тренер із упровадження інклюзивної освіти в Хмельницькій області. Для тих, хто впроваджує інклюзивне навчання

·       Перші кроки з організації інклюзивного навчання у школі.

·       Які документи необхідно вести асистенту вчителя.

·       Отримають електронну форму розробленого «Журналу спільної роботи», інструкцію з його заповнення

2.       

 Технології Web-2.0  та інтернет-сервіси для педагога, їх місце в сучасному уроці.  Ірина Власова,  учитель-методист, учитель математики та інформатики гімназії №48, м. Київ. Для педагогів усіх категорій

·       Ідеї та приклади використання інтернет-сервісів під час проведення уроку

·       Організація дистанційної роботи над проектом та дистанційного навчання під час карантину

3.       

Створення інтегрованого уроку за допомогою «живих картинок» на ThingLink. Наталья Куркай, учитель хімії, категорія вища, учитель-методист, НВК 148 «Планета Щастя» м. Дніпро. Для педагогів усіх категорій

·       Створення сучасного уроку та новий погляд на подання навчального матеріалу  — альтернатива презентації

·       Інтегрування навчального матеріалу з різних предметів в одну «картинку»

·       “Живі картинки” у проектній діяльності учнів та у дистанційному навчанні.

4.       

Створення віртуальних класів за допомогою сервісу LearningApps.  Людмила Яцунь, вчитель інформатики навчально-виховного об'єднання № 5 м. Хмельницького ім. Сергія Єфремова, вчитель вищої категорії. Для педагогів усіх категорій

·       Як створити віртуальний клас за допомогою сервісу LearningApps?

·       Як вчителю використовувати формувальне оцінювання?

·       Як залучити учнів до створення інтерактивних вправ?

5.       

 Навчатися мови та мовлення з радістю та задоволенням. Авторські перлинки. Ніна Уколова, учитель української мови та літератури вищої категорії ліцею «Престиж» м. Києва, учитель-методист, переможець конкурсу освітян «Освіта України XXI ст.: поступ до людини», лауреат конкурсу «Учитель року». Для вчителів словесності

·       Прийом(чик)и активізації пізнавальної діяльності учнів

·       Нестандартні форми проведення уроків словесності, пробудження творчого потенціалу

·       Проектні роботи як спосіб розвитку компетентностей учнів

 

6.       

 Кейс-технологія на уроках у початковій школі. Плющ Юлія,  учитель початкових класів. Для вчителів початкових класів

·       Створення власних навчальних кейсів

·       Проведення інтегрованих уроків

·       Виконання Стандартів Нової української початкової школи

 

7.       

 «Метод  ребус» — як навчити дитину читати. Cідненко Валентина. Для вчителів початкових класів

·       Як зацікавити дітей читати

·       Як невимушено запам'ятати склади

·       Як навчити дитину швидко читати

 

8.       

Мінлива мова бурхливого сьогодення. Олена Маленко, доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри українознавства і лінгводидактики ХНПУ імені Г. С. СКовороди, редактор журналу «Вивчаємо українську мову та літературу». Для вчителів української мови

·       Екскурсія сучасними мовними процесами

·       Декодування сучасної мови молоді

·       Мовні цікавинки та слова не у словнику

·       Орієнтування в мові сучасного масмедіа-простору

9.       

Як подолати психологічний бар’єр та почати розмовляти англійською. Надія Климишина, головний редактор методичних журналів для вчителів англійської мови, менеджер англомовних програм Magic Camp. Для вчителів англійської мови

·       Мовний бар’єр — хто його створює? Чи у всіх він є? Як його подолати?

·       Ефективні шляхи виходу на рівень вільного спілкування. 

·       Як вчителю позбавитися бар’єрів, щоб допомогти учням подолати їхні.

 

Робоча мова — англійська (як один зі способів подолання бар’єру), але запитання та пропозиції приймаються трьома мовами — англійською, українською, російською. Головне — відчути натхнення зробити крок на зустріч вільному спілкуванню!

 

10.   

Урок математики: поєднання логіки і креативності. Юрко Ольга Романівна, учитель математики Рівненської ЗОШ №20

·       стратегії розвитку логічного мислення на уроках математики

·       цікаві прийоми, які допоможуть зробити урок креативним та яскравим


Анотація до курсу

Мета курсу: усвідомлення керівниками своєї ролі в організації та надання їм інструментарію для підвищення ефективності керівництва організацією.

Під час навчання ви отримаєте відповіді на такі питання:

  • Який психологічний клімат вашої школи - дослідження психологічного клімату
  • Як управляти малими групами в школі - основи психології малих груп
  • Як змінити корпоративну культуру - дослідження корпоративної культури

А також:

  • Як бути лідером - дослідження особистості керівника
  • Як знайти для всього час - основи самоменеджменту

Автор-укладач: Ірина Соколянська
Тьютор: Ірина Соколянська
Термін навчання: 3 тижні + 1 тиждень для завершення робіт.
Вартість навчання за весь термін навчання: 180 грн.

Для запису на курс зареєструйтеся на сайті Дистанційної Академії та надішліть електронну заявку ЗАЯВКА
Усі запитання пишіть на адерсу: i.sokolianska@gmail.com