Вебінари від фіналістів незалежного педагогічного конкурсу “Спікер року”,
що проходив у межах проекту ”Global Educational Discovery”
www.geddiscovery.net

Вебінари від вчителів, які почали змінювати себе і змінюють своїх учнів

Теми, які перевертають вчительську свідомість

Дата проведення: 27 червня 2018 року


Реалізація системно-діяльнісного підходу до навчання учнів у початковій школі на засадах педагогіки партнерства 

Піскун Ольга Леонідівна

  В умовах реформування сучасної освіти одним із важливих напрямів роботи є встановлення ефективного спілкування та взаємодії між вчителями, учнями та їх батьками. Всі вони бо'єднані спільними цілями та є повноправними учасниками освітнього процесу і однаковою мірою несуть відповідальність за результат. Саме тому, в сучасному освітньому просторі набуває популярності педагогіка партнерства, провідними ідеями якої є створення максимально комфортних умов для навчання з точки зору психологічно-емоційного стану. Навчальний процес зорієнтований на розвиток особистості кожного учня через освітню діяльність, яка забезпечується через взаємодію дитини з класним колективом, вчителями та батьками. Дитина у школі вже не є пасивним слухачем, якого наповнюють знаннями, а є активним здобувачем знань через взаємодію з іншими суб'єктами навчання. Задля того, щоб зробити процес пізнання навколишнього світу ефективним та якісним у початковій школі широкого вжитку набувають групові методи роботи. Завдяки систематичному використанню цих методів у освітньому процесі в учнів молодшого шкільного віку відбувається підвищення їх суб'єктивної активності, становлення потреби в саморозвитку. В таких умовах організації пізнавальної діяльності школярі отримують почуття насолоди, мають свободу вибору та прийняття відповідальності, здобуваючи впевненість у своїх силах. Отже, стають щасливими та успішними.


Для отримання електронного сертифікату  та доступу до матеріалів потрібно:

1.    Зареєструватись на сайті: http://moodle.d-academy.com.ua
ВАЖЛИВО! Під час реєстрації вказувати ПІБ українською мовою та в полі «имя» вписати ім’я та по батькові! – ці дані автоматично дублюються в сертифікат!

2.     Надіслати на e-mail marafon.osnova@gmail.com лист з інформацією:

·         ·  ПІБ

·         ·  Предмет оплати (вказати тему вебінару)

·         ·   Підтвердження оплати (копію квитанції або скріншот успішної операції)

 

Оплатити Ви можете за цим посиланням - http://kupon.teacherjournal.in.ua/products/sertifikat-internet-marafonu

Наприкінці операції у Вас буде вибір – сплатити онлайн або завантажити квитанцію для друкування



Використання методів "Мнемотехніки" у початковій школі

 Прокопенко Людмила Володимирівна    

Потреби сучасного життя, нормативні освітні документи вимагають розвивати творчі здібності кожної дитини. У творчості людина реалізує всі наявні у неї знання, уміння та природні здібності. Сучасний учитель повинен вміло знаходити стежинку для творчого розвитку кожного учня, якою дитина буде йти до самореалізації. Протягом останнього часу робота початкової школи спрямована не на заучування, а на навчання, не на знання, а на вміння й навички, не на експлуатацію інтелекту, а на його розвиток, що сприяє формуванню творчої компетенції молодших школярів. Нині багато учителів задаються питаннями: 

● Яким методам і прийомам надати перевагу?   

● Що робити, щоб кожному учневі було легко і цікаво здобувати знання?   На сучасному освітньому просторі педагогам пропонується значна кількість оригінальних технологій, методик, прийомів навчання дитини. Важливо уміти обрати саме ті, які імпонують учителеві, ефективні у роботі з кожним конкретним учнем, класом. «Мнемотехніка» користується попитом, досвід роботи за цією методикою доводить її ефективність.  

 Методи "Мнемотехніки" досить різноманітні. Завдяки цим методикам в учнів розвивається зорова, слухова, тактильна, нюхова пам’ять, довільна увага, вербальне та невербальне мислення, вміння відтворювати, творча уява й мовлення. То вчити чи навчати? Звичайно, навчати правильно сприймати нові знання, правильно їх відтворювати і правильно ними користуватися. Але як? Чому до школи приходять діти відносно однаковими, а вже там стають відмінниками чи невстигаючими? Чому зникає легкість пізнання?   Чомусь вважається, що пам'ять у всіх різна, але чи багато хто з нас замислювався, чому всі розуміють та відтворюють тисячі слів рідної мови; чому запам’ятовують назви тисячі предметів ще в дошкільному віці? На ці та багато інших питань дає відповіді «Мнемотехніка».


Для отримання електронного сертифікату  та доступу до матеріалів потрібно:

1.    Зареєструватись на сайті: http://moodle.d-academy.com.ua
ВАЖЛИВО! Під час реєстрації вказувати ПІБ українською мовою та в полі «имя» вписати ім’я та по батькові! – ці дані автоматично дублюються в сертифікат!

2.     Надіслати на e-mail marafon.osnova@gmail.com лист з інформацією:

·         ·  ПІБ

·         ·  Предмет оплати (вказати тему вебінару)

·         ·   Підтвердження оплати (копію квитанції або скріншот успішної операції)

 

Оплатити Ви можете за цим посиланням - http://kupon.teacherjournal.in.ua/products/sertifikat-internet-marafonu

Наприкінці операції у Вас буде вибір – сплатити онлайн або завантажити квитанцію для друкування



Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках, або Як не бути динозавром в освітньому просторі 

Рогова Наталія Володимирівна 

Американський філософ і вчений Норберт Вінер сказав, що «ми змінили своє оточення так радикально, що тепер повинні змінювати себе, щоб жити в цьому новому оточенні». Заплющіть на мить очі та пригадайте, як змінювалися такі звичні повсякденні речі навколо вас. Наприклад, капці, чайник, пральна машинка, одна зі шкідливих звичок жінок і не тільки… - телефон, пристрій для написання статзвітів наприкінці семестру –  калькулятор та ще багато-багато інших речей. Інформатизація суспільства завойовує світ. Це перспективний шлях до економічного, соціального і культурного розвитку, і тому ми, педагоги, не повинні стояти осторонь цих процесів, а мусимо крокувати в ногу з часом. Пригадайте динозаврів. Які у Вас виникають асоціації?  А чому вони вимерли? За однією з версій, не могли пристосуватися до оточення, у якому опинилися. А яких дітей ми навчаємо? Центеніалів, які народилися в 2000-х рр. і не уявляють свого життя без ґаджетів та Всесвітньої павутини. І щоб не бути динозаврами в освітньому просторі, щоб уроки були сучасними, цікавими й корисними для наших учнів, ми, учителі, зобов’язані використовувати в освітньому процесі інформаційно-комунікаційні технології.   Які Інтернет-ресурси  і, найголовніше, як їх застосовувати на уроках? Залюбки поділюся  з Вами  своїм досвідом.  



Для отримання електронного сертифікату  та доступу до матеріалів потрібно:

1.    Зареєструватись на сайті: http://moodle.d-academy.com.ua
ВАЖЛИВО! Під час реєстрації вказувати ПІБ українською мовою та в полі «имя» вписати ім’я та по батькові! – ці дані автоматично дублюються в сертифікат!

2.     Надіслати на e-mail marafon.osnova@gmail.com лист з інформацією:

·         ·  ПІБ

·         ·  Предмет оплати (вказати тему вебінару)

·         ·   Підтвердження оплати (копію квитанції або скріншот успішної операції)

 

Оплатити Ви можете за цим посиланням - http://kupon.teacherjournal.in.ua/products/sertifikat-internet-marafonu

Наприкінці операції у Вас буде вибір – сплатити онлайн або завантажити квитанцію для друкування



«Педагог і місто тисячі дітей» або як об’єднати в одному сценарії учнів,досягнення і щасливі нейрони 

 Шумицька Оксана Леонідівна  

Отож,Ви вже не зітхаєте над двійками,Ваші колінця більше не дрижать у присутності директора,Ви навчилися посміхатися батькам і Ваші губи перестали зрадницьки тремтіти біля банкомату? Але тим вчительська професія і відрізняється від інших ,що наші підопічні постійно змінюються. І тільки Ви знайшли з ними спільну мову,спільні теми  і навіть почали сміятися над спільними жартами- приходить він,руйнівник всіх Ваших зусиль- випускний.  І змінюються епохи,теплішає клімат,рухаються тектонічні плити ,а п’ятикласники так і залишаються п’ятикласниками,як і інші класи,звісно.  І кожного разу Ви заходите в кабінет,привітно усміхаючись,тоді,коли Ваші нейрони б’ються в істериці і просяться додому до кави і ковдри.   Можливо ,для когось навчальний процес і є казкою,але вчителі в ній ніяк не принци і принцеси-а скоріше феї,які постійно виконують чиїсь забаганки,вигадують щось нове і цікаве для того,щоб  діти таки потрапили на бал. А в нашому випадку- на двохсотий бал по ЗНО. Я працюю у школі 10 років,а слова «діти» і «спокій» ще не стали для мене синонімами.Тож як подружити учнів ,позитив ,досягнення і нейрони?  Одразу уточнюю- я не теоретичний черв'як,тому методичних затертих ситуацій,стандартних проблем і порад,що часто не діють,не буде.  Тільки реальність,тільки хардкор)))) 


Для отримання електронного сертифікату  та доступу до матеріалів потрібно:

1.    Зареєструватись на сайті: http://moodle.d-academy.com.ua
ВАЖЛИВО! Під час реєстрації вказувати ПІБ українською мовою та в полі «имя» вписати ім’я та по батькові! – ці дані автоматично дублюються в сертифікат!

2.     Надіслати на e-mail marafon.osnova@gmail.com лист з інформацією:

·         ·  ПІБ

·         ·  Предмет оплати (вказати тему вебінару)

·         ·   Підтвердження оплати (копію квитанції або скріншот успішної операції)

 

Оплатити Ви можете за цим посиланням - http://kupon.teacherjournal.in.ua/products/sertifikat-internet-marafonu

Наприкінці операції у Вас буде вибір – сплатити онлайн або завантажити квитанцію для друкування



Мобільне тестування та опитування 

 Голуб Галина Сергіївна  

Гаджети стрімко ввірвалися в наше життя. Хмарні технології, освітні платформи, віртуальні класи, дистанційне навчання  та багато іншого, допомагають значно розширити освітній простір. Все це опанувати не так легко, але  так необхідно сучасному вчителю. Учителю, який вміє не тільки навчатися новому, а й навчати цьому інших.  Хочу поділитися вмінням використовувати он-лайн тестування та опитування на уроках. Але тестування не тільки на комп’ютерах (не в кожному предметному кабінеті є така можливість), а й за допомогою смартфонів та планшетів. Причому, познайомити з декількома безкоштовними тестовими сервісами із різними видами тестів.


Для отримання електронного сертифікату  та доступу до матеріалів потрібно:

1.    Зареєструватись на сайті: http://moodle.d-academy.com.ua
ВАЖЛИВО! Під час реєстрації вказувати ПІБ українською мовою та в полі «имя» вписати ім’я та по батькові! – ці дані автоматично дублюються в сертифікат!

2.     Надіслати на e-mail marafon.osnova@gmail.com лист з інформацією:

·         ·  ПІБ

·         ·  Предмет оплати (вказати тему вебінару)

·         ·   Підтвердження оплати (копію квитанції або скріншот успішної операції)

 

Оплатити Ви можете за цим посиланням - http://kupon.teacherjournal.in.ua/products/sertifikat-internet-marafonu

Наприкінці операції у Вас буде вибір – сплатити онлайн або завантажити квитанцію для друкування



Smartфон = Smart учень

Мамзенко Наталія Олександрівна   

Світ не стоїть на місці! Змінюються учні - мають змінюватися і вчителі! Смартфон, планшет - все це, завжди поруч. Мої секрети використання кишенькового дива (смартфону) з користю) У даній темі будуть розкриті питання: 1. Народжені в епоху гаджетів, або хто такі центеніали. 2. Чому саме гра? 3. Як безкоштовні мобільні додатки зроблять урок і домашнє завдання цікавим та корисним?



Для отримання електронного сертифікату  та доступу до матеріалів потрібно:

1.    Зареєструватись на сайті: http://moodle.d-academy.com.ua
ВАЖЛИВО! Під час реєстрації вказувати ПІБ українською мовою та в полі «имя» вписати ім’я та по батькові! – ці дані автоматично дублюються в сертифікат!

2.     Надіслати на e-mail marafon.osnova@gmail.com лист з інформацією:

·         ·  ПІБ

·         ·  Предмет оплати (вказати тему вебінару)

·         ·   Підтвердження оплати (копію квитанції або скріншот успішної операції)

 

Оплатити Ви можете за цим посиланням - http://kupon.teacherjournal.in.ua/products/sertifikat-internet-marafonu

Наприкінці операції у Вас буде вибір – сплатити онлайн або завантажити квитанцію для друкування



Секрети молодого вчителя 

 Попович Олексій Леонідович 

Я молодий вчитель, і  як  кожен педагог бажаю, щоб мій урок був особливим, не схожим на будь-який інший. Щоб діти на нього йшли з задоволенням, а предмет який я викладаю став улюбленим.  XXI століття – це час динамічних змін із кожним днем інформаційний простір поповнюється все новими і новими гаджетами і все те, що ще сьогодні було новинкою уже завтра втрачає актуальніcть.  Я вважаю, завдання вчителя йти в ногу з часом й бути на одній хвилі з учнями,  а головне не боятися експерементувати. Не дивлячись на те, що за моїми плечима  немає багаторічного досвіду,  маю багато цікавих ідей як зробити свій урок цікавим, яскравим, позитивним, а головне ефективним. І в цьому мені допомагають cервіси Learning apps, Go animate, ThingLink,  Blogger. Хочу поділитися з вами своїми секретами, як за допомогою цих сервісів створити сучасний урок. Чекаю на зустріч!  



Для отримання електронного сертифікату  та доступу до матеріалів потрібно:

1.    Зареєструватись на сайті: http://moodle.d-academy.com.ua
ВАЖЛИВО! Під час реєстрації вказувати ПІБ українською мовою та в полі «имя» вписати ім’я та по батькові! – ці дані автоматично дублюються в сертифікат!

2.     Надіслати на e-mail marafon.osnova@gmail.com лист з інформацією:

·         ·  ПІБ

·         ·  Предмет оплати (вказати тему вебінару)

·         ·   Підтвердження оплати (копію квитанції або скріншот успішної операції)

 

Оплатити Ви можете за цим посиланням - http://kupon.teacherjournal.in.ua/products/sertifikat-internet-marafonu

Наприкінці операції у Вас буде вибір – сплатити онлайн або завантажити квитанцію для друкування



Плющ Юлія Олегівна

Як зробити навчання цікавим не лише для учнів, а й для батьків? Напевно, відповідь на це питання цікавить усіх учасників навчального процесу.       Пропоную цікаві методи роботи з батьками та дітьми в умовах НУШ. Мова піде не тільки про батьківські збори, а й про творчі проекти, квести, кейси, всеобучі, колективні творчі справи, майстер-класи, тренінги, віртуальні завдання.       Завдяки ефективній спільній діяльності вчителя, учня, батьків , креативним прийомам та нетрадиційним формам роботи можна досягти найвищого результату - активний та згуртований колектив, здатний до інноваційної діяльності.     Рекомендую для перегляду вчителям початкових класів, класним керівникам, небайдужим батькам.

Для отримання електронного сертифікату  та доступу до матеріалів потрібно:

1.    Зареєструватись на сайті: http://moodle.d-academy.com.ua
ВАЖЛИВО! Під час реєстрації вказувати ПІБ українською мовою та в полі «имя» вписати ім’я та по батькові! – ці дані автоматично дублюються в сертифікат!

2.     Надіслати на e-mail marafon.osnova@gmail.com лист з інформацією:

·         ·  ПІБ

·         ·  Предмет оплати (вказати тему вебінару)

·         ·   Підтвердження оплати (копію квитанції або скріншот успішної операції)

 

Оплатити Ви можете за цим посиланням - http://kupon.teacherjournal.in.ua/products/sertifikat-internet-marafonu

Наприкінці операції у Вас буде вибір – сплатити онлайн або завантажити квитанцію для друкування



Яворська Катерина Анатоліївна 

Потрапивши до 5 класу Інтелект України (історія вивчається за звичайною програмою) з новою програмою я відчула себе кріпаком, якого звільнили від кріпацтва але забули пояснити, що ж з цим робити. Я була чомусь впевнена, що діти привчені до певної системи роботи точно будуть сумувати на уроках за звичайною програмою. Аж раптом до мене завітала Кліо, муза історії, і надихнула на створення зошита, який би зацікавив учнів, але і дозволив би мені реалізувати себе як творчого вчителя. Хочу поділитися своїми ідеями: як використати на у році і в д.з. сторіночки «Антистрес», які так обожнюють наші діти; хмарні сервіси, технології Web.2.0; вправи LearningApps; ребуси, «аварійні капсули» і машину часу. За допомогою завдань у зошиті учні перетворюються на дослідників, науковців, митців, філателістів, журналістів і таємних агентів.


Для отримання електронного сертифікату  та доступу до матеріалів потрібно:

1.    Зареєструватись на сайті: http://moodle.d-academy.com.ua
ВАЖЛИВО! Під час реєстрації вказувати ПІБ українською мовою та в полі «имя» вписати ім’я та по батькові! – ці дані автоматично дублюються в сертифікат!

2.     Надіслати на e-mail marafon.osnova@gmail.com лист з інформацією:

·         ·  ПІБ

·         ·  Предмет оплати (вказати тему вебінару)

·         ·   Підтвердження оплати (копію квитанції або скріншот успішної операції)

 

Оплатити Ви можете за цим посиланням - http://kupon.teacherjournal.in.ua/products/sertifikat-internet-marafonu

Наприкінці операції у Вас буде вибір – сплатити онлайн або завантажити квитанцію для друкування