План:
1. Визначення поняття «розлад аутистичного спектра» (РАС).
2. Загальні характерні ознаками РАС.
3. У який спосіб можна організувати навчання дітей з РАС в умовах інклюзивної освіти?
4. Інтерактивна книга як засіб роботи з дітьми з РАС.
5. Приклад інтерактивного-навчального посібника для дітей з РАС.
6. Особливості створення інтерактивних книг та досвід їх використання.

Спікери: ТАРАСЕНКО НЕЛЛІ ВІКТОРІВНА, к.п.н., головний редактор журналу «Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Корекційна педагогіка».

РАССКАЗОВА ОЛЬГА ІГОРІВНА, доктор педагогічних наук, завідуюча кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи КУ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія».

Тривалість  —  30 хвилин.

Психологічне консультування. Кризове консультування
30 хв

Формування фонематичної складової як основи правильного усного та писемного мовлення  – Рібцун Юлія Валентинівна, доктор філософії в галузі педагогіки, старший науковий співробітник лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, дипломований психолог, сертифікований психотерапевт. Для логопедів

Вартість: 32 грн

Для початку навчання:

1). Завантажити квітанцію або сплатити он-лайн за посиланням:

http://kupon.teacherjournal.in.ua/products/sertifikat-za-marafon-e-mail

2). Зараєструватися на сайті http://moodle.d-academy.com.ua/

3). Відправити підтвердження оплати на електрону пошту: tutor.d.academy@gmail.com